Pytania i odpowiedzi
Czy osoby, którym udostępniam budżet, również muszą mieć płatny pakiet?
Nie, tylko właściel budżetu musi posiadać płatny pakiet. Osoby, którym udostępniony jest budżet potrzebują posiadać konto w aplikacji, natmiast może ono być w bezpłatnym wariancie.
Co się stanie, kiedy wygaśnie pakiet i nie przedłużę go na kolejny rok? Czy nie będę mógł dostać się do budżetu?
Po wygaśnięciu pakietu nie będzie można dodawać nowych transakcji oraz budżet nie będzie synchronizowany.
Natomiast wszystkie inne opcję będą działały bez zmian. Oznacza to, że bez problemu sprawdzisz archiwalne dane czy zrobisz
eksport danych. Możesz również powrócić do planu bezpłatnego i kontynuować budżet na jednym urządzeniu mobilnym.
Jeżeli teraz używam synchronizacji budżetu, to czy będę mógł zmienić ten budżet na lokalny (niesynchronizowany) i uniknać opłat za aplikację?
Tak, jest taka możliwość. Wybierz urządzenie, na którym dalej chcesz prowadzić budżet i zmień typu budżetu na "lokalny". Wówczas dane budżetu zostaną usunięte z serwera i będzie można z niego dalej korzystać bezpłatnie na tym wybranym urządzeniu.
Jeżeli masz jakieś pytania, czy wątpliwości w sprawie Cennika, to pisz na [email protected].